Platební podmínky - DIANA FISH
PLATEBNÍ PODMÍNKY, EXPEDIČNÍ LHŮTY A PŘEPRAVNÉ
Dodací lhůta je sdělena zákazníkovi po kompletaci objednávky. V případě, že z provozních důvodů nebude možné dodací lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo e-mailem.
REKLAMACE
- Převzetím zboží a uhrazením daňového dokladu odběratel potvrzuje, že zboží zkontroloval, a že jej převzal mechanicky nepoškozené.
- Případné reklamace budou vyřízeny s „Reklamačním řádem“ internetového obchodu diana-ryby.cz a právním řádem platným v ČR.
- „Reklamační řád“ internetového obchodu diana-ryby.cz je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY ZÁKAZNÍKA
- Zákazník souhlasí s tím, že od návrhu kupní smlouvy, která je uzavřena na základě těchto Obchodním podmínek, je oprávněn odstoupit pouze tehdy, pokud nebyl ani do tří pracovních dnů po objednání vyrozuměn o dodání zboží.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO, PRÁVO NA ZMĚNU CENY
- Výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží.
- Zboží není skladem.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
- Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu internetové prodejny diana-ryby.cz, nebylo-li v konkrétním případu prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.
- V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky, se vztah kupujícího a prodávajícího řídí právními úpravami, především Obchodním a Občanským zákoníkem.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
- Odběratel je povinen si převzetí zboží prohlédnout, zda nemá zjevné vady. Při zjištění vad je odběratel povinen tyto ihned při převzetí dodavateli oznámit, to znamená vady označit a popsat do dodacího listu a zboží vrátit zpět řidiči dodavatele, který vrácení reklamovaného a existenci vad potvrdí svým podpisem. Za zjevné vady se považuje:
a) nekvalitní zboží
b) scházející množství oproti dodacímu listu
c) dodání jiného než objednaného zboží nebo
d) mechanické poškození zboží při přepravě.
Vady je odběratel povinen reklamovat ihned po jejich zjištění a v záruční době zboží.
- Oznámení vady potravinářského zboží je odběratel povinen učinit nejpozději den následující po dodání, jinak právo na uplatnění reklamace zaniká.
- Při reklamaci je odběratel povinen uvést:
a) Číslo dokladu
b) Druh reklamovaného zboží
c) Množství reklamovaného zboží
d) Důvod reklamace
e) Datum dodání reklamovaného zboží
- Odběratel je povinen reklamované zboží řádně uskladnit.
- Odběratel je povinen předat zboží k reklamaci čisté, kompletní a ve vhodném obalu, aby nedošlo k dalšímu poškození zboží. Za poškození zboží při přepravě způsobené nevhodným obalem je odpovědný odběratel.
- Dodavatel neodpovídá za vady:
a) pokud vadu zboží odběratel způsobil sám nevhodným skladováním či použitím
b) pokud odběratel před převzetím zboží o vadě zboží věděl
c) pokud reklamace odběratele odporuje povaze zboží, zejména pokud jde o rychle se kazící věc
d) vzniklé v záruční době v důsledku nesprávného použití nebo po uplynutí doby životnosti
- Dodavatel vyřídí reklamaci do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace odběratelem.